Alla inlägg under december 2013

Av Cassie och Millan - 21 december 2013 18:27

Hejsan! Tänk att det bara är 3 dagar till jul! Helt otroligt!
Jag tror dom flesta barnen ser mest i fram i mot alla julklappar man kommer få!

Jag hoppas så mycket att jag kommer att få en ny ridhjälm, för jag har trillat av några gånger med den jag har nu!:)

Men vad önskar ni er då? Komentera detta inlägg.


Hoppas ni har fått en bra start på lovet, men vi hörs senare ?? ~Cassie

Av Cassie och Millan - 16 december 2013 15:23

Hejsan !
Idag så var det en läskig människa som skrev till mig på kik!
Jag tänker inte nämna ett namn, men h*n gick i gymnasiet, så äckligt, undra hur h*n hittade mig på kik!

Andledningen till att jag skriver h*n är för att jag inte vill säja om det är en hon elr en han!
Men om ni vill vet vem det är så kika mig! Mitt kik namn står i första inlägget.

Men ni får ha det så bra så hörs vi! ~Cassie!

Av Cassie och Millan - 16 december 2013 15:16

Hejsan !
Idag så var det en läskig människa som skrev till mig på kik!
Jag tänker inte nämna ett namn, men h*n gick i gymnasiet, så äckligt, undra hur h*n hittade mig på kik!

Andledningen till att jag skriver h*n är för att jag inte vill säja om det är en hon elr en han!
Men om ni vill vet vem det är så kika mig! Mitt kik namn står i första inlägget.

Men ni får ha det så bra så hörs vi! ~Cassie!

Av Cassie och Millan - 13 december 2013 20:42

Hejsan alla med swagg! What's up?
Med mig är det bra! ÄNTLIGEN FREDAG!!!
Men som alla säjer att fredag den 13:e är en oturs dag, glada nu? Förfärats gången så hände det iallafall något på " oturs dagen"! Jo vi skulle ha idrott,( hinderbana) jag Ella, Hannah och Lisa skulle bygga en tunnel med en tjock madrass och 4:a bänkar, det stog två bänkar på varje sida sen låg madrassen över! Och så klart skulle några killar *host* "prova" *host* våran tunnel. Dom råkade välta ena bänken så det ramlade ner på min tå... Fy vad ont det gjorde( gör). Tur att vi har världen bästa idrotts lärare som gick och hämtade en kylpåse som jag fick ha på tån resten av idrottslektionen, så kunde inte vara med på idrotten!
Jahaa, det var min fredag i skolan.

Men ni får ha det så bra så hörs vi!

Av Cassie och Millan - 12 december 2013 15:30

Hejsan! i kväll så ska jag på luciatåg, min lilla syster ska vara tomte( mor).

Ska bli ganska kul men också tråkigt för det är...ja... ett luciatåg.

Elvira är jätte taggad för det, hon tycker det ska bli super kul.

Men vi ska åka kl 17 och ta in två hästar innnan vi åker till skolan( där lucia tåget är)

Det är ett kalblod som heter Outo typ, och en anna gammal häst som jag inte vet vad det är för ras, som heter Nobless, Nobless är 26 år gammal och ganska stor.

Men det ta ca 30 minuter att ta in och fixa deras boxar och så.  

Men ni får ha det så bra så hörs vi senare!


Av Cassie och Millan - 11 december 2013 12:11

Nu är jag iskolan!
Vi har lunch rast! Vi har ätit jul bord i dag! Mhmm!
Vi brukar alltid köra en lek som heter någonting som jag inte kan stava till!(haha)
När det ringer in så ska vi ha matte eller NO. Hoppas på NO, matte är jätte tråkigt....
Men det ringer nog in snart så måste avsluta det här inlägget nu! Men ni får ha det så bea så hörs vi sen!

Av Cassie och Millan - 10 december 2013 21:25

hej!

nu börjar det snart bli dax för mig att gå och sova...

Vill igentligen inte man har inte så mycket val.

Ska upp ganska tidigt imorgon ( eller går ju upp sammma tid varje dag) men ska upp kl 7 i morgon bitti...  

Men finns ingenting att göra åt det tyvärr :(



Men ni får sova så gott så hörs vi imorgon.

God natt   ~Cassie

Av Cassie och Millan - 10 december 2013 20:13

Hej! Hade bara tängt att skriva lite om mig själv.

Men iallafall så är det jag som Cassie, jag är 12 år och bor i närheten av norrtälje.

Jag ha 2 yngre syskon ( en lille bor och en lilla syster) som heter Felix och Elvira.

Jag går i länna skola, i 6B! Jag har aldrig bytit skola utan gått i länna i snart 7 år.I våran klass är vi nu 20 elever eller vad man nu ska säja. jag tycker jätte mycket om min klass den ör så snäll, rolig, och helt klart fantastiskt bäst.

Jag älskar att rida och att shoppa skor ( haha).

Mina bästisar är Millan ( som oxå har bloggen) och Ella.

Jag värkligen älskar mina vänner dom betyde allt för mig, jag har ALDRIG haft så bra vänner som jag har nu, men vi ska inte gå ni på det mer nu.

jag är 165,2 cm lång, brunt hår.

På fritiden gillar jag att rida, jag har en egen häst som heter Roxie hon är snart 2 år och är 153 cm hög ( kommer nog bli runt 175 - 180 cm när hon blir vuxen.

Jag lånar en häst som heter Cassie ( det är sant ,roligt va?) hon är 8 år och 158 cm hög. Hon heter igentligen Lady Cassandra.


Men tror det var det som ni behvde veta om mig. Jag tror att Millan kommer skriva ett inlägg också.


Men om ni vill så kan ni följa mig på instagram, kolla min andra blogg fråga frågor på ask.fm

instagram: _Cassie_135

ask.fm: lacassie135

bloggen:www.horsewithpower.blogg.se


Men ni får ha det så bra så hörs vi snart ( förhoppningsvis) KRAMIZ



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards