Direktlänk till inlägg 16 december 2013

Läskig människa

Av Cassie och Millan - 16 december 2013 15:23

Hejsan !
Idag så var det en läskig människa som skrev till mig på kik!
Jag tänker inte nämna ett namn, men h*n gick i gymnasiet, så äckligt, undra hur h*n hittade mig på kik!

Andledningen till att jag skriver h*n är för att jag inte vill säja om det är en hon elr en han!
Men om ni vill vet vem det är så kika mig! Mitt kik namn står i första inlägget.

Men ni får ha det så bra så hörs vi! ~Cassie!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassie och Millan - 20 februari 2014 07:52

Jag vet att det blivit sämst upt men värken jag elr Millan har tid just nu! Skolan tar mycket energi och orken tar slut! Men nästa veckan har vi lov så då kanske det kommer flera inlägg! Vem vet?!;) men det har inte hänt särskilt mycket den vi skrev ...

Av Cassie och Millan - 28 januari 2014 08:29

Hejsan. Idag kan jag ägna mycket tid åt bloggen! Är sjuk! Har feber och ont i halsen hostar som tusan! Jag missar 2 roliga saker i skolan, franskan och textilslöjden! Kommer säkert vara hemma i morgon oxå eftersom jag har feber! Men ni får ha det så ...

Av Cassie och Millan - 25 januari 2014 21:20


Hejsan! Jag/vi är jätte ledsna för den här upt denna månad. Det har varit lite jobbig att hinna med bloggen på grund av skolan. Jag har gått och skutit på de hela tiden! Men ska värkligen försöka bli beträ. Ska nog göra ett till inlägg i morgon, vi s...

Av Cassie och Millan - 2 januari 2014 09:59

Hej! Hoppas att ni förstår att jag inte riktigt har haft tid att lägga på bloggen den här veckan! Men ska försöka komma igår lite mer nu! Fick ni något bra i julklapp? Det fick jag iallafall! Gissar att ni har ätit massor av god jul mat. Mas...

Av Cassie och Millan - 1 januari 2014 23:32

Det råkade bli ? när jag skulle göra hjärtan i inlägget nedan men jag säger tusen gånger förlåt och hoppas ni förlåter mig! Puss puss...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards